06 May 2010

Trip ke Pasoh

01.05.2010 (hari pekerja) kita orang 1 famili pergi rumah pak uda, anak dia kawen... selalunya kita orang akan pergi asing2 dan suke ati nak gerak pukul bape pun.. tapi kali ni lain sikit..sebab pergi 1 keta.. dapat la merasa kereta baru ayah budak ne..*alza* aku dengan budak ne duduk belakang sekali... nasib baik lepas kaki aku yang panjang ne..



ambil gambar lagiii


Sampai umah pak uda dalam pukul 2 pm...rupanya time tu pengantin dah siap sanding+makan.. ceeeepatnyaaaa..kalau tpt aku 2.30++ baru nak sanding. sampai2 je tak toleh org sangat terus cari pinggan....lapoooo.. cuaca punya la panazzz tapi perut mengatasi segalanya.. untung gak datang lambat ne..dapat lauk pengantin.. Gambo wedding sampai lupa nak amik sebab lauk dia sedop sodap tapi tak tahu la kalau aku yg lapo sanggat...semua benda jadi sedap. Kalau sampai pasoh neee aku mesti cari tapai pulut mak uda memang sedap!

Buat Apis :

" selamat pengantin baru & semoga berbahagian hingga AKHIR HAYAT (",) "

Lepas kenyang dekat rumah pak uda pergi rumah Atok Tom lak (bukan Tom Tom Bak atau Tom & Jerry ok!) Rupanya dia ada bela burung yang pandai bercakap..aku tak tahu la ne burung apa.. kejakunan aku terselah... siap rakam lagi.. bila tengok balik rakaman tu kelakar pulak sebab tak pasti suara burung dengan suara aku.. burung ne pandai beri salam dan bila nampak tuan dia, dia akan panggil "cik tom"

Atas tu gambo Ayeed..gambo adik dia tak ada sebab adik dia takut burung tu cetok dia.. penat aku pujuk tak berjaya gakkkk

7 comments:

nazliza said...

panjangnya kaki kau. Berapa meter!!!kwang..kwang..

UcU said...

ruang belakang tu xde la beso sanggat.. tapi kira ok la..

pelangi chenta said...

yanie...adakah nie dirimu???sdah lama aku xbersua muka dengan dirimu.hu3

UcU said...

edu,ko mksudkan gmbo yg atas tu k gmbr aku dgn hntu tu??? hehehe...

1na said...

Baru perasan yg si alyani nie ada 2 taik/tahi lalat atas mulut dia...

Emmm patut la

UcU said...

patut apa????

ieYna said...

nampak seksa..tu yang sakit telinga nak dengor dia beleter tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails