29 June 2010

i LUv TuppErwAre BranD!!!!


Jom ramai-ramai join Giveaway neee..dapat set hadiah TUPPERWARE ramadan tuuu..
kalau rasa rasa nak jugak hadiah neee jengok jengok dekat iBu diNi dan juga kalau nak tengok koleksi menarik tupperware yang lain jengok TuppEraReBrANdibUdiNi

Psssss....2 pemenang saguhati juga akan mendapat hadiah tauuuu

Tarikh tutupnya 31 Julai 2010


Sebelum tuuu kenalah lengkapkan slogan dulu:

Saya nak memang hadiah set Ramadan kerana...saya nak hadiahkan buat Ibu saya sempena birthdaynya pada bulan Ramadan ini...

7 comments:

pelangi chenta said...

uiiii sejak bl ar pulak ko nie suka masuk contest
anyway thnx inform about dis contest
nak join..tapi tengoklah nanti if free aku join =)

UcU said...

ko yang ajar...

aRiAnUr said...

Yang..sempena laa bukan semperna..isk isk isk BM dapat berapa nih??? hehehehe

UcU said...

Alamat!!!! tang slogan pulak tu tersilap eja...

adiezaqistina said...

salam dr ibu dini...tgh bc slogan..n wish u gud luck..

pelangi chenta said...

tapi skrg tok guru malas lak nak join ga
dah start bz.he3

UcU said...

Edu : tuuu yg menjangkit dkt aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails