28 July 2010

ulat buku keee ulat gonggok???

Jumaat lepassss selepas pergi makan makan dekat "RASAmas keeee" singah MPH lak... dan TERRRRRbeli buku buku neeee.. ne semua Along aku punya pasal... sebab dia dok syok dekat Bahruddin Bekri

Along sampai sanggup call aku semata nak tanya kabo dekat buku buku neee bukan nya dok tanya kabo kat adik dia yang comel neee...ish ish ish...


Agak tebal gak nak membacanya... kat rumah ada lagi 2 buku yang tak habis katam lagi...

Sepatut patutnya dan sebenar benarnya....aku ne kena baca buku ne duluuuuu












Exam awal bulan 8 neeee huhuhu...nmpk gayanya...kena buat sup je laaaa

6 comments:

pelangi chenta said...

pada aku ko khatam kan dulu novel tue
yang buku nak exam xyah baca
kan masuk hall leh buka buku...jz hafalkan page jer....
if xdapat jwb ko tulis kat situ..."maafkan sy....sy xtau jwpannyer.yg saya tau sinopsis kita hanya di seberang jalan"
ha3...(ketawa nakal)

UcU said...

lg 2mg je la aku nk exam...huhuhu aku cuma dah baca kulit buku jeee

aRiAnUr said...

Bagus2 amalkan selalu.. Pasti cemerlang terbilang gemilang keputusan exam tuh..huahahahaha

UcU said...

pehhhh...result nnti mesti gempak laaa...dapat 5 tuu hehehehe

siMa said...

mcm mane nk buat kotak anda juga mungkin meminati..? or you might be also..?

UcU said...

sima : ko klik kt linkwithin tuu, masuk kn email & alamat blog..nnti dia ajo.. aku punya tuu org lain yg buat kn...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails