28 October 2010

Ohhhhh Tidakkkkkk....

Oh....no..no..no.. MemBer HinGusAn aku yang aku kenal sejak umor 5 tahun lg ne sudah pun bertunang...23.10.2010 (sabtu) terpaksa la haku mengambil cuti.... papepun... tahniah beb... kalau ko kawen dulu sebelum haku..langkah bendol ne.. kena ada 1 dulang hantaran tok haku gak hehehehe


Antara hantaran belah perempuan

Tacap2 sket.... tapi sebenarnya nak amik gambo hadiah yang aku bagi dkt dia hahahaha

Macam rock je minah ne nak sarung cincin....

kamcing dah dgn bakal mak mertua...

cincin risik & tunang

Hantaran dari belah lelaki.

Sebelum haku balik...nak rasa dulu kek hantaran ne...

6 comments:

ieYna said...

gambo2 tu mcm aku pernah lihat..

tp dimana ya..???

UcU said...

dalam mimpi kot.....

pelangi chenta said...

wahhh cik simanto siap naikkan tangan dekat bahu mak mertua dia.hahahahhahaha nie bakal menantu rock and kamceng dengan mak mertua nie
ooooooooooooooo kiranya ko dah tau ar.
saje xnak kabo pada den.pe2 pun tahniah sima....
selamat sudah kamu menjadi tunangan orang

siMa said...

ni tunang org dh mari hehe..
thanks yani wt entry ni..
tp kot ye pn, letak la mbo2 yg cun sket..
gmbo aku diri ngan mother in law smbil wt peace tjuk gak la haha..
ntuk edu, aku dh upload kat fb k..aku dh kotakan janji hehe..

pelangi chenta said...

yolah.....cik sima..dah puas tengok pic ko dalam fb
wahhhhh makin advance ko cik yanie menghias blog nie.bagus2....

UcU said...

Sima : nk ikut kn byk pic ko aku nk ltk.. tp kang lg byk lak aku kutuk "hantu rock" hahahaha

Edu : ala du... ko lg terrooo dr aku..ne pun naik pening aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails