16 December 2010

Chicken Rice Shop

Buat pertama kalinya mencuba  makan dekat Chicken Rice Shop.. dengan sorang member opis yang http://www.emocutez.com hahahaha... Selalunya haku main mata je  tengok tempat ne..tak penah nak masuk pun..entah mimpi apa semalam terus tiba-tiba pergi beratur terus pilih menu.. Pening tak tahu nak pilih apa.. tapi buat muke cool je depan abang pelayan tu.. http://www.emocutez.com  serahkan pada perut dan mata membuat keputusan " saya nak Single Chiken Set, bungkus ye bang..." Bila dapat je...rasa macam pelik dan hairan pulak.. apa benda yang dia orang bagi ne..macam banyak sangat je...

Perut punya la lapar macam 4 hari tak makan..rasanya klu ada orang nak rasa sikit pun macam tak nak bagi.. http://www.emocutez.com yela2..bagi tengok je...


Dekat mangkok yang bertingkat-tingakat tu ada....
Single Serve Chicken (Choice of Roast, Steamed, Braised or Curry) haku pilih Roast
Ipoh Bean Sprouts (Regular) sebenarnya tak de la suke sangat makan  taugih..tapi rasa dia best gak.. banyak la gak haku makan..
A bowl of Rice
Soup of the day
Air Pepsi

  
Sila tumpukan perhatian pada dessert natalikoko dan Pai tee tu ye... abaikan Nia ada kekasih baru tuuu


Ini hasil yang aku buat
  
Sekian....kenyang sudah... boleh Zzzzzzzz

3 comments:

pelangi chenta said...

aku xsuka makan ayam yang stim..
rsa loya and rasa xmasak jek ayam tue
hehehehehe.
anyway dah 2kali aku makan.
makan mee kari dia pun okay yani...sangat besor and aku rasa sesuai dengan perut ko yang beso tue.kihkihkih
weiiii pai dia paling aku suka
nyummmm...nyummmm

UcU said...

Hampeh mu edu...hehehee time tu dh lapo.. nmpk nasi jee nnti bila2 aku try la gak menu ko tuuuu

ieYna said...

nyum! nyum!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails