07 February 2011

Banjir Ooooo...

Konon2nya... amik pic tiket bas ne nak wt entry "balik kampung.. Ooo balik kampung" nak cita la..dapat dok kampung lama dari 30.01.2011 sampai 06.02.2011.. (konon nak bagi org jelous la..) nasib baik tak buat..rupanya banjir terok huhuhuhu lebih terok dari tahun 2006..

Tarikh yang perlu di ingat sampai bila2

Durian segamat TERbaik..(sempat lggg)

sampai segamat dalam pkl 12.30 air dh start naik.. time ne ada pokok tombang dekat depan (dalam bas) kira aku ne bernasib baik gak la sebab balik awal..kalau tak..emm ada aku kena tidor dlm bas tak pun kat masjid k sekolah mana2 huhuhu xmo xmooo

Bas yang aku tunggu berjanggut2 sampai lebam bontot

Rupanya bas memang dh tak nak grak sebab semua jalan dah tutup huaaaa.. terpaksa la menumpang umah pak sedara.. tu pun pukul 4.30 baru pak sdara aku amik.. bayangkan...bapa jam aku menjangguk kat terminal bas.. 3 ari 2 mlm tuuu aku tdo umah pak sdara aku..rugi dh cuti aku yang panjanggggg tu.. dh dok menumpang rumah org aku kena mgajo matematik dkt anak2 dia hahahahahah habis la budak2 tuuuu

Rumah mak, mak sedara aku yang dah nak masuk air

Dekat belakang rumah dia betul2 ada tasik



Pagor masjid yang dah nak runtuh

Batu laluan keretapi pun kena hanyut air



tak sempat nak amik pic umah sdara aku yang tinggal bumbung je.. geram punya pasal pergi amik pic ne

!!

!!

!!
hahahahhahaha

Akhirnya selasa petang mangsa banjir dapat gak pulang ke kampung halaman..lega nyah!

Dekat area rumah.. Banjir yang tak seberapa..






Seronok budak2 ne main baling2 batu

Jom balikkkkkk

Kalau nak tengok gambar banjir lagi g jengok dekat banjir o banjir rumah kita naik air Time banjir 2006 tu aku terkandas gak..lg la plak..aku dok kuantan sorang2 OK!.. sebab dh sem last..mber2 umah semua dh cabut dlu..last2 tinggal aku sorang2..family aku xleh nk jemput sebab jalan dh tutup. Ada 3 mlm kot aku tdo sorang2..mcm org giler dibuatnya.. ada la gak ckp sorang2..hehehehe yela..dgn tak de mber..tak de TV..tak de radionya huaaaaa..

TAPI nasib baik la sorang mber kelas aku ne xbalik lg..dlu aku slalu sepak2 kaki dia..last2 dia la yg dok teman aku borak2 petang2 bagi pinjam walkman..tapi biasa la manusia tak penah puas..dh bg betis nk peha..aku mntk pnjm TV lak..korang ingat dia bagi tak???? jeng jeng jengggg



JANGAN HARAP! mampus dia xnk bagi

4 comments:

keramatKL said...

ala tiannye awek gomen ni ha,
umh nek banjir,
okla,
beruntung ko dpt tgk banjir,
hujan lbat br banjir,
kl hujan 3 jam dh banjir,
x smpai 3 jam dh surut balik. .
huhuhu

UcU said...

woi..blh plak ko komen2 aku?? asal aku xleh nk kutuk2 dlm blog ko? xadil btl.... xsangka la plak aku..ada gak org nk rasa banjir. kasihan..

keramatKL said...

aler,
blh je ko nk kutuk2 sape2 pn dlm blog haku,
xde mrh pn,
tggal name jela,
ko igt senang ke nk banjir, susah woo,
hanye org yg tertentu je dpt rase. .
hehehe

UcU said...

kira aku bertuah la ne...he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails