09 February 2011

Kedah mari...

Ku ingin terbang..tinggi di awan
bersama bintang, bersama bulan....

Nak bagi tahu ne....cik pergi kedah dgn flight no...emmmm..21.01.2010 ari tuu...tahuuu ne cita nur zaman..tapi nak cita gak..xkira xkira..tu pun sebab nak pergi kenduri kawen member... tiket bayor sndri la..xdenya pengantik nk bayor kn..pergi dan menumpang rumah cik des2..TQ cik des2..

Ingat lagi duluuu time pretikal 2006 ada doctor veterinar tu tanya aku :

Lokasi - kandang kambing bek bekkkk
Doc : kamu penah naik flight tak?
Aku : tak penah ponnnnn (memoncong)
Doc : kamu tahu tak...kambing2 ne pun dh naik flight (sambil senyum2 kambing)
Aku : Ha! kambing naik flight..ngelat!

Ok, doctor...setelah 4 tahun lebih saya dh naik flight hahahahaha

Time tumpang umah cik des2..melayan anak sdara dia wt origami.. dan buat pertama kalinya seumur idup aku pergi jogging kt tasik.. disebab kn tak penah berjogging..rasa mcm itik plak


Buat pengantin "Semoga berbahagian hingga akhir hayat..& cepat2 dapat baby.." weeeee


Tak sempat nak tunggu pengantin bersanding..jadi amik gak la pic pelamin.. makanan memang sedop tak toleh kiri kanan dh....tapi disebab kan ramai sangat orang..kena makan laju selajunye


 Bukti kami sampai

Keesok kan arinya 22.01.2010 g jalan2..tak amik gmbo byk sangat pun..layan kn je la... ne pic otw g padang besOr


Ladang tebu..kalau dkt Johor kiri kanan kelapa sawit ngan pokok getah je ek!




Pemandu pelancongku


Terlebih ske plak



Ne gambar yang palingggggg aku skeee cantik awan2 tuu


Sampai sudahhh "sawa di kap kap kapppp" lepas shopping2 pergi pasar rabu lak..


Mesti korang nak tahu mcm mn rasa naik flight kn hehehe (perasan) mula2 rasa mcmmmm asam kejuttt sebab perut aku mmg kejut..dok pikir..mn tahu kapal ne terhempas k..huhu amalan tak xcukup lg ne.. pas tu rasa mcm muke orang kehausan..dok telan air liuh je..sbb telinga rasa lain.. pas tu rasa macammm orang baru lepas berak..hahahaha lega..sbb dh smpi...selamat aku..bernyawa lagi hehehe


Bukti tiket tuuu

I believe i can fly
I believe i can touch the sky

2 comments:

aRiAnUr said...

Nak royalti gambar...hahahaha

UcU said...

huhuhuhu jgn leeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails