04 May 2010

Believe It Or Not

Cross stich ni aku yang buat sendiri....percaya ke tak??? korang KENA percaya gak.... cantik kn kn knnnn
SEBENARNYA....dekat setahun++ kot aku siapkan benda ne... mak asik tanya je bila nak siapkan.. konon2 nak pasang raya tahun lepas..tetapi anakmu ini asik keje tido je.. pada 18.04.2010 barulah cross stich ne berjaya disiapkan...


Yang menyebabkan aku lambat sesangggat siapkan benda ne sebab aku dah pening, aku dah tersalah baca formula dia.. naik juling mata aku nak membetulkan balik... tu yang jadi malas nak buat...aku silap dekat part bunga merah belah kanan bawah tu... dah la benang dia ada 4 warna merah yang lebih kurang sama... last-last aku buat formula sendiri...tapi jadi jugak kan bentuk bunga...

Aku dalam proses membuat bunga ni lagi 1..tak tahu la bila tahun pulak dapat siapkan

7 comments:

ieYna said...

wah!!..macam tak percaya je. Apa-apa pun teruskan usaha untuk siapkan pasangannya. Ikut kata tok nujum pak belalanglahkan, kalau kau tak siapkan dalam waktu terdekat nie, jodoh kau akan tertangguh kah..kah..kah

UcU said...

sape nujum pak belalang kamu tu??? aku nak jumpa dgn dia

ieYna said...

sebelum tu aku ketawa dulu. kah..kah..kah..sapa lagi akulah.

UcU said...

eemmmmm xleh pakai

aRiAnUr said...
This comment has been removed by the author.
aRiAnUr said...

silap entry daa...

UcU said...

eee des des nee salah masuk rumah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails