26 May 2010

3 Minit Bersama Bueno

Time tengok iklan bueno ari isnin malam..terus tiba2 jatuh cinta nak test gak makan benda nee... sebelum ne klu tgk iklan tu xde apa2 perasaan punn...hati kering. Pagi esoknya (selasa) terus cari dekat kedai...tapi hampa..xde yang WHITE.. tak puas hati lagi..petang tu balik dari kerja cari lagi dekat kedai.. nasib baik ada..tak pikir apa2 terus pergi bayar...

Tengok dekat mesin duit tu harga dia rupanya RM 3.95sen.. glup glup (telan air liur) nape ada tambahan 5sen??? bayar je laaa...mengidam punya pasal..

Minit Pertama :

Ini la dia Bueno yang aku nak sagggat tuuu "White Chocolate-Covered Wafer With Smooth Milk And Hazelnut Filling"


Bukak plastik dia duluuuu...baca doa makan... dannnnn

Minit Kedua :


nyam nyam nyammm....sedap! memang ada krim dalam tuuu..dia tak tipu. Jakun betul aku neee

Habis dah 1 bar aku makan... ada lagi 1 bar.... emmmmm nak makan sekarang keee nak makan esok emmmmmm makan ke takkk makan keee takkkkkkk


Minit Terakhir :
A
K
H
I
R
N
Y
A
Setelah berfikir 9 saat
Nafsu makan tidak boleh dikawal... terus makannnn... Ok Bueno... lain hari kite jumpa lagiii

2 comments:

pelangi chenta said...

CAM SEDAP JER
KO WAT AKU MENGIDAM AR
NIE YANG NAK P KEDAI AND CEKAU SATU

UcU said...

masih terasa dekat mulut aku lg hahahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails