31 May 2010

Ex-student Part 3

OK! dah lama tak sambung cita Ex-Student aku neee... Ne kisah time sekolah rendah, kalau la cikgu bahasa melayu aku tahu aku buat karangan tak ikut urutan mesti kena marah and dapat C- huhuhu...tak kisah laaa...sebab gambo zaman comel ne aku baru je dapat...

Time ne aku darjah 2 Zamrud. Masalah aku sekarang neee...aku tak ingat rupa aku sendiri, atau pun aku ponteng time tuu huhuhu rugi rugi... kalau ada yang ingat rupa aku..tolong la bagi tahu...

Aku sakit ati betul dekat budak yang tunjuk kasut tu... abis terlindung muka member dekat belakang tuuu... kesiann... entah entah dekat belakang tuuu aku... huhuhu

Apa yang ingin aku kata kn :

Taufik - ko nak tunjuk jam baru ke??

Iwan - ko ingat kasut ko cantik???

Azlan - ko senyum mcm tu dah rupa giant cita doremon hahahaha

Sida - Wuuuu nampak gengster la kooo

Sahrol - wat tabik hormat tuuu

Misnan - ko nangis k gelak??? eh, kejap2...kasut ko ke yg iwan angkat tu???

Pidi & mahzir - poyo la korang

Korang bayang kn la...dengan muka suci neee antara yang aku cam laa...Aina, Mahzir & Taufik dah kawen dahhh sekarang

Bersama Guru Kelas, Cikgu Norizan.. Jauh sanggat la pulak gambo neee
Dekat gambor nee memang pasti yakin dan sah muka aku tak ada...sebab ne budak budak Nilam. Muka suci budak nilam ne plak Iwan & Atika dah bertunang dahhh and Lizazurin & Khatijah dah kawen dahhh sekarang....

4 comments:

ieYna said...

ngelat..le tu, saje tak nak tunjuk muke.

UcU said...

aku mmg xingat muka aku sendiri laaa

pelangi chenta said...

tup...tup lak ko lupa mane satu muka ko yer..
saje nak cover line muka time muda2...
xnak bagitau ar tue...

UcU said...

betul laaa xtipuuu aku mmg xingat.. aku pun sedih neee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails