01 June 2010

Budak Budak Teknik

Gambar ne masa kita orang pergi Melaka... Hadiah bagi "Pemenang Dorm Terbersih" tuuuu.. Lepas amik je pic ne...burung tu terus mengamok huhuhu... sebab ada sorang member ne geram sangggat dekat burung tu and pergi picit aka mencabul bontot burung tu... terkejut beruk la burung tuu and terpatok tety hahaha.. Time tu semua orang lari selamat kn diri sendri...

Ne lak gambo last day di Teknik...musim2 Exam SPM... aku dh abis exam, tinggal budak budak ne je la xabis exam lg.. Tempat ne di panggil lorong gelap... Lorong yang semua ASPURA nak cuba cuba masuk hahaha... Ada gak yang berjaya...jangan tak percaya... tapi akhirnya kantoi!

Dah mcm minah jual sayur lak aku neee... eh! bukan aku je...yana sekali hahaha. kalau korang perasan dkt belakang tu ada yg pakai tudung kuning... dia bukan la budak dorm aku... tapi mak cik tukang bersih asrama kita orang... entah bila masa dia datang...

Ne budak budak kelas aku... sebenarnya ada 4 hero.. *hero k???* sorang lagi tak datang pulak.. dah la lelaki sikit...dia lak xdtg ish ish ish... cikgu kelas aku adalah cikgu yang PALING BEST...

7 comments:

ieYna said...

woit..kau org bedua nie dah mcm kawan kpd makcik tukang bersih asrama tu. (wakaka)

UcU said...

amboi2....tapi aku cun lg la hahaha

ieYna said...

setakat beza..fesyen tudung je..apa barang (wakaka)

ieYta said...

yan, ko sebijiq mcm mak cik kantin. tudung ko dasyat gilerr laaaa ... ni mesti tggu bas pakcik bangla x sampai lg

UcU said...

Agak2 la wey...nk kutuk2 pun...
Aye : ne baru la gadis melayu hahaha
Jelita : nenek dah tarikh luput ne suke lebih2 lak...kang pendek umor

pelangi chenta said...

time nie aku xdapat ikut
kebetulan untie aku kwin.so dengan penuh redha terpaksa ar melepaskan peluang tuk berpoya ngan korang.
anyway xsilap aku yang kacau burung tue ziela.dy dah wat pengakuan kat fb.tety kan yang kena patuk.
ziela kata dulu kan dy nakal.tue yang terus cabul bontot burung.xpsl2 mama dorm lak kena
kih3

UcU said...

pengakuan berani mati punya tuuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails